13.11.08

Srnčí překvapení

Dnes ráno jsme si se Zeldou vyrazily na procházku po polích okolo naší vesnice. Zelda očichávala každou rytinu od divokých prasátek a srnek, občas zvedla hlavu, jestli neztratila svoji paničku, zkrátka příjemná procházka. Ale najednou jsem zjistila, že jsme vyplašily srnčí rodinku. Koukáme se, jak si to metelí do lesa, ale najednou změnily směr a běžely přímo na nás! Já jsem zpanikařala, ale Zelda si jich naštěstí nevšimla, tak jsem jí nalákala na piškoty do bezpečí keříků a přečkaly jsme tam než se ta krásná, ale divoká zvířátka přeženou. Přežily jsme to jak my, tak srnky a zdárně jsme promočené a unavané dorazily zpátky domů. Srdce jsem sice měla až v kalhotách, ale vidět to krásné zvíře s bílou prdelkou na 10 metrů je nepopsatelný zážitek.

Odpoledne jsme byly na dalším tréninku agilit. Tam už se naštěstí žádné podobné překvápko nekonalo. Místo Lídy nastoupila na pozici trenérky Lucka a bylo to, jak jinak než skvělé ;)
Zelduše skáče dobře, jen ten slalom ji nebaví, tak se na něm trošku trápíme.

A poslední novinka: V neděli jedeme fandit tátovi Bakovi na mistrovství republiky v obedience do Prahy, budem držet všechny palce, co dohromady máme, snad Bakovi přítomnost rodiny pomůže :)

Žádné komentáře: