11.1.09

První cvičák v novém roce

Dneska jsme byly na prvním tréninku poslušnosti v novém roce na našem cvičáku. Všechna štěňátka hodně vyrostla a jsou stále šikovnější! Největší pokroky dělá štěňátko borderky s páníčkem Vojtou. Jsou naprosto sehraní a na to, že je pejskovi jen něco kolem 4 měsíců jim to jde skvěle!
Vendulka nezklamala a stále šikanuje naší Zeldu, Bakoušek se přeorientoval ze své oblíbené Sárinky právě na Vendulku a z Andyho je kus psa - je hodně chlupatej a vypadá jako medvěd :)

Zeldě to šlo na cvičáku moc hezky a já jsem už začínala jásat, že jsme dosáhli toho, že poslechne kdykoli budu chtít, ale odpoledne si to milá Zelinka rozmyslela. Na zahradě za plotem jí rozčiloval bruslař na rybníku tak strašně, že odmítala jakoukoli spolupráci. Poprvé po dobrém sice přišla, ale stačila chvilka mojí nepozornosti a už byla zase zpátky a ozvěny jejího štěkotu se rozléhaly vesnicí. Nepomohlo ani vyhrožování a tak po odchycení seděla "na hanbě" dokud jsem to psychicky vydržela :) Aby nedošlo ke špatnému pochopení "trestu" - hanbu představoval gauč s polštářky a Zelda musela ležet a zůstat, sice jednou zkusila utéct, ale nezdařilo se :)
Je to puberťák, tak to budeme muset ještě chvilku vydržet :)

Nakonec jsme přidaly další fotky z procházek. Jsou sice všechny ve sněhu, ale když Zelda na něm tak krásně vyniká.... :)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zeldo, ve sněhu ti to moc sluší... Už se těším, až se spolu vylítáme. Jen jak jsem koukal na fotky, tak seš čím dál tím menší, takže to proti tobě budu pěknej prcek :-(

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Lumpíkuuuuu! To já se na tebe taky hrozně těšim! No rostu pořád no, panička už mě skoro neunese a občas jí dám pěknou ránu do hlavy až to zaduní :)
Tak v neděli na cvičáku se těším!
Panička přinese tvojí paničce nějaký dřívka, prej je budem muset rozeznávat, no jsme na to zvědavá :)

Anonymní řekl(a)...

Tak na ty dřívka jsem taky zvědavej. Nechceš je paničce někam schovat? To já naštěstí už nerostu, takže se pořád můžu chovat jak štěně a mooooc se mi to líbí :)