18.1.09

Lednová koupel

Napadlo by Vás někdy, že se dá v tomhle mrazivém počasí krásně schladit v mrazivé vodě Benešovského potoka? Zeldu dnes ano ...
Dnes po náročném tréninku poslušnosti, kdy toho na Zeldu byla asi dost, ke konci už moc nespolupracovala a bylo vidět, že je dost znuděná. Po poslušnosti jsme ještě s pár pejsky zůstaly na obedience. Zelda se probrala a cvičila hezky, ale jen na vodítku. Hned po cvaknutí karabiny se rozběhla k potoku a když jsem uviděla hejno kachen vzlétnout k nebi, bylo mi všechno jasné. Ale vůbec jsem netušila, že se Zelda odhodlá skočit do vody! Já byla vyděšená a Zelda se bála přiběhnout. No nakonec jsem ji přece jen odchytila a vyrazily jsme hned k autu. Neměla jsme ani sílu jí vynadat, ale Zelda to věděla, tak ani nedutala a šla poslušně u nohy. Chvilku se dokonce chtěla nechat nést, asi jí mrzly nožičky :)
V autě zalehla, nechala se zabalit do deky a jelo se domů sušit. Celý den potom skoro jen spala a byla hodná.
Zážitek tedy skvělý, ale za ty nervy nestál. Doufám, že se Zelda aspoň na chvilku poučí, prostě, když vidí ptáčky, nedokáže se ovládnout a nepomůže ani mé zoufalství.

Žádné komentáře: