8.5.09

Máme ZOP!

Dneska jsme se Zeldou složily svoji první zkoušku! Byly jsme na cvičáku v Pyšelích a bylo to víc než zajímavé :)
Šly jsme na řadu jako druhé.
První cvik přivolání: samozřejmě mělo být s předsednutím, ale Zelda sice přišla rychle a vesele, ale rovnou k noze - 9bodů
Ovladatelnost na vodítku: to už bylo lepší, prvních pár kroků Zelda předcházela, ale pak se srovnala. Obraty byly, myslim, dobré. - 8bodů
Ovladatelnost bez vodítka: Zelí se dost oddalovala, ale naštěstí nikam neutekla - 9bodů
Sedni-lehni-vstaň: podařilo se mi Zeldu donutit vstát jen jednou a to si zase hned sedla, musíme víc trénovat. Místo aby seděla vedle nohy, pořád se při změně polohy posouvala přede mě. - 6bodů
Odložení: bez komentáře, jen jsem došla k tyčce, vydala se za mnou - 0bodů
Ovladatelnost ve skupině: psíci pořád po sobě pokukovali, ale jinak nic závažnýho - 9bodů
Sedni-lehni-vstaň ve skupině: totéž, co předtím. Vstaň prostě nejde. - 7bodů
Odložení: opět to samé. Zelda beze mě nevydržela - 0bodů
Chůze po nepříjemném terénu: pytle, polystyren a palety nám nedělaly žádný problém - 10bodů
Přenesení psa cizí osobou: bez problému, a to jsem se toho tolik bála - 10bodů

CELKEM: 70/100 - známka Dobře

Zelda byla asi ze mě dost vystresovaná, taky jsem jí tam nikde nemohla pustit pořádně navolno, kolem byla silnice, takže být pořád uvázaná jí asi taky moc nepřidalo a házet míček na vodítku není pro ní :) Ale při tréninku jí všechny cviky šli skvěle, asi jsme měly prostě špatný den. Pan rozhodčí Plšek byl naprosto skvělý, oznámil mi, že ať nepočítám, že mi udělá takovou laskavost a vyhodí mě od ZOPky :) Skoro si to ani nezasloužíme. Ale Zeldu chválím, všechny chyby jsou stejně jen o mě, musíme prostě víc trénovat...

Žádné komentáře: