8.2.09

MVP Brno 7. 2. 2009

V sobotu jsme se vydali na naší první výstavů psů a to rovnou do Brna. Společně s námi vyrazila Lucka s Bakem, kteří se chystali na nominační závod mistrovství světa v Obedience.
Kolem půl 9 jsme se Zeldou dorazili do našeho kruhu, kde jsme si vyzvedli potřebné papíry a pak jsme jen čekali asi do 1 hodiny odpoledne než jsme šli na řadu. Říkala jsem si, že běhání do kruhu zvládnem, zuby jsme taky trénovali, ale menší starost jsem měla z toho, jestli aspoň chvilku postojí.

V naší třídě dorostu jsme šli na řadu jako první. Paní rozhodčí si Zeldu prohlédla, pak jsme běhali a nakonec jsme měli ukázat zuby. Otevřela jsem jí tedy tlamu, ale rozhodčí si je pořádně neprohlédla a chtěla je ukázat ještě jednou. Jenže to si to už Zelda rozmyslela a už nechtěla ukázat vůbec nic, jen aby už byla pryč z kruhu. Zkusili jsme to pak ještě jednou, ale neúspěšně.
Její výraz na fotkách mluví za vše :)
Ztratili jsme tedy šanci na úmístění se sdělením, že můžeme přijít ještě jednou až budou
ohodnoceny všechny zbývající borderky. Mezitím Zelda otevřela tlamu pokaždé, když jsem chtěla a dokonce se nechala prohlédnout od cizí slečny, kterou nikdy neviděla.
Pak jsme se vrátili zpátky do kruhu, ale rozhodčí už nám nedala ani posudek. Ani se nedivím, bylo by to nefér vůči ostatním psům.
Takže jsme se zase sbalili a jeli domů :) Fotky si můžete prohlédnout zde.

Nebyla to ale marná cesta, Lucka s Bakem vybojovali v obedience krásné třetí místo! Moc gratulujeme!!! Jejich fotky, najdete tady. Není to moc dobrá kvalita, ale vybrala jsem ty nejlepší.

Žádné komentáře: