21.2.09

Další novinky

Tento týden chudák Zelda trpěla :( Začala mi zase škola a skoro celý týden jsem byla od rána až do odpoledne ve škole. Na výcvik a na procházku už potom nezbyl čas. Ale vynahradila jsem to Zeldě včera, když jsme šly se Simčou a Matyldou na procházku do Konopiště. Musím stále Zelí chválit, jak poslouchá, nevim, kde a čím se to zlomilo, ale funguje to :)
Ještě během včerejška jsme úspěšně zvládly návštěvu ruzyňského letiště! Vracel se nám páníček ze služební cesty z Maďarska, tak jsme byly dokonce až v příletové hale! Jen eskalátory byly zádrhel. Cestu dolů Zelda zvládla s trochou donucení v pohodě, ale nahoru už se jí nechtělo a vyvlékla se mi dokonce i z obojku, naštěstí jsme jí chytili a v náručí jsme to zvládli :)

Už nám taky přišla kovová činka a kužele na trénování obedience, jen neni kde, na zahradě máme půl metru sněhu a dá se tam těžko chodit natož hledat míček nebo činku.

Dneska jsme vzali na procházku i Montíka. Psíci se vylítali, Monty pořád něco hledal v závějích a Zelda se ho snažila pást, což on nesnáší. Začne vrčet a vyhrožovat, ale se Zeldou to ani nehne. Po procházce jsme společně stavěli sněhuláka. No, původně to byl sněhulák, ale páníček dostal skvělý nápad, udělat hlavu ufouna (podle mě se mu spíš nechtělo koulet větší kouli :). Takže na zahradě stojí UFO sněhulák a vedle něj sněhový pes. Na fotkách vypadá spíš jako prasátko, ale posuďte sami podle fotek z celého dnešního dne.

Žádné komentáře: